Serwery WWW

Do wyboru są trzy pakiety:

START - już za 123 zł rocznie. Wystarcza do większości zastosowań.

PRO - w cenie 246 zł rocznie. Oferuje więcej miejsca na pliki, skrzynki email i bazy danych.

FIRMA - w cenie 369 zł rocznie. Jest jeszcze większy, a ponadto zawiera indywidualny adres IP, dzięki któremu można używać certyfikat szyfrujący SSL (do nabycia osobno).

Więcej informacji znajduje się na głównej stronie.


Hosting
Oferujemy utrzymanie serwisów i aplikacji internetowych oraz poczty elektronicznej na naszych serwerach we Francji. W celu zapewnienia najwyższej jakości usług zapewniliśmy wysokiej klasy centrum hostingowe.

Posiadamy łącza o przepustowości 200 Mbit/s. Pełne kopie kont z serwerów przechowujemy przez 90 dni (3 miesiące!).

Jesteśmy dostępni do Twojej dyspozycji przez 24 godziny na dobę - zarówno emailowo (odpisujemy w godzinach dziennych) jak i pod telefonem komórkowym. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt.

Serwery wirtualne

Oferujemy utrzymanie serwisów i aplikacji internetowych oraz poczty elektronicznej na naszych serwerach. Witryny naszych klientów obejmujemy opieką administratora bez względu na to, czy jest to prosta strona WWW, czy serwis zawierający rozbudowaną aplikację internetową (np. sklep internetowy).

Kopie zapasowe są wykonywane dla wszystkich kont. Zachowywane są zarówno pliki jak i bazy danych. Kopie są tworzone automatycznie w godzinach nocnych. Można także wykonać taką kopię samodzielnie za pomocą odpowiedniej opcji panela administracyjnego (cPanel). Rolą administratora jest odtwarzanie danych z tych kopii w przypadku uszkodzenia lub utraty.

Poczta elektroniczna

Oferowane przez nas skrzynki mogą mieć wiele nazw (aliasów) - wiadomości na tę samą skrzynkę mogą przychodzić zarówno pod adres np. marketing@firma.com.pl , jak i pod jan.kowalski@firma.com.pl . W ramach poczty elektronicznej umożliwiamy również obsługę konta (czytanie poczty, zmianę hasła) przez stronę WWW.

Pomoc techniczna

Wszystkim klientom korzystającym z usług hostingowych zapewniamy bezpłatną pomoc techniczną różnymi metodami kontaktu: drogą telefoniczną, poprzez e-mail lub komunikatory Skype i Gadu-Gadu. Pomoc może obejmować zarówno rozwiązywanie bieżących problemów, jak i instrukcje dotyczące konfiguracji oprogramowania po stronie klienta.